המונח “אמת בפרסום” הוא לכאורה אוקסימורון. פרסום הרי נועד לשכנע בני אדם לבצע פעולה מסוימת תוך הישענות על עובדות שיש להן עוגן במציאות אבל גם קישוטן […]
האטרקטיביות הגבוהה של נדל”ן בארה”ב מושכת אל תחום ההשקעות בנדל”ן זה עוד ועוד חברות, וכעת (אוקטובר 2016) מצטרף אל הגופים הפיננסיים הרבים שכבר משקיעים בפרויקטים בארץ […]
השקעה חכמה היא כזו שצפויה להניב לנו תשואה מרשימה ובמקביל מתאפיינת ברמת סיכון נמוכה. נכון לעכשיו (קיץ 2016), השווקים השונים באירופה עלולים לסבול מתנודתיות גבוהה יחסית […]
שיתוף פעולה בקנה מידה גדול במיוחד: חברת הביטוח מנורה, קרנות הפנסיה עמיתים ובית ההשקעות פסגות רוכשים ביחד עם יזם הנדל”ן האמריקאי המוכר לארי סילברסטיין מתחמי מגורים […]